Fullt upp hela tiden, men det ger mer än det tar!

Så lyckligt lottad jag känner mig just nu. Älskar att umgås med mina barn och barnbarn, älskar all tid tillsammans med mina lånisar och det mitt arbete innebär för tillfället.
Har varit på Nordanålekplats idag för lek och umgänge..
 
 
Älskar mina fina barn, att få umgås med dem, se hur de pratar med varandra och hjälper varandra trots den stora ålderskillnaden delvis.
Mår så bra att få vara farmor och mormor och leka med de små barnbarnen, det är för mig så mycket livskvalité som det bara kan bli.
 
 
Älskar allt med mitt liv just nu! Eller, kanske inte alltid trivsamma kaoset av tvätt och disk som inte hinns med stundvis då vi som mestadels är 12-16 personer runt matbordet och fem småbarn som skapar smutstvätt, tonåringar i massor som förbrukar badlakan i större fart än jag hinner rengöra.
 
Men som sagt var, det ger mer än det tar!
 
Kramisar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0