Det som är självklart är inte alltid självklart

Imorgon ska jag åka upp till fjället och besöka vårt stugbygge för första gången!
 
Sen sist jag skrev här har jag försökt följa ett kickstartschema och måna om bra mat för min kropp, har inte fixat det som jag borde, men näringsmässigt bättre än på länge...
 
 
Jörgen åkte upp idag och har börjat fixa fönstergaveln, fotat efter mina önskemål och jag längtar verkligen att få se vårt projekt på riktigt!
 
 
 
Knyckte en bild av Kinna som har drivit affären i Ammarnäs tidigare, nu är hon pensionär. Bilden är från toppen av slalombacken och vår tomt är utanför bild någonstans till höger.
 
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0