Kul firande

Det är många i vårt kompisgäng som har fyllt år eller kommer att fylla år snart. 
Några av oss styrde upp lite för ett tag sedan och bjöd in de berörda lördag den tjugoåttonde och hade turen att alla kunde komma.
 
Vi var hos Gunnar och Ingegärd och hade knytkalas med grilltema. Var och en tog med sig dryck och kött och några andra fixade tillbehören.
Goda potatistillbehör, sallad och såser. Mums!
Jag blev ombedd att göra tårta och pysslade på med det under gårdagen.
 
 
Efter den goda maten mumsade vi i oss tårtan som uppskattades. Kul!
 

Jag hade det fantastiskt trevligt under kvällen och vi funderade på tanken om vi skulle få till en träff i sommar också och då inkludera alla våra barn och barnbarn. Tycker det var en bra tanke som skulle vara roligt att kunna genomföra.
 
För första gången på evigheter satte jag på lite mascara och smink runt ögonen för att känna mig lite finare och det gör att eksemet runt mina ögon givetvis förvärrades och idag kliar och svider det extra mycket.
 

Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0