Just nu känns det mycket bättre

Lite vardag smyger sig in i mitt liv igen då Påskhelgen är över och jag hittade energi till att storstäda vårt sovrum igår. Efteråt då det blev miljontals mindre damm och saker på rätt plats infanns det en skönare känsla inombords.
 

Avslutade gårdagen med fika och surr med mitt juntagäng alltid lika trevligt.
 
Min hälsoresa forsätter och jag är väldigt nära näsa milstolpe, nämligen att se 69 kilo på vågen. 70,4 vägde jag i morse.
Jag har fuskat och det har gjort att jag pendlat lite upp och ner och det har varit trögt ett tag att minska men nu är jag på gång igen.
 

Snart blir det tonfiskröra på salladsbädd till lunch och sen ska jag och mina kollegor träffa vår chef Karin.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0