Hemma

Vi har haft en väldigt bra weekend jag och maken. Lugnt, skönt, kravlöst och vi känner att vi gjorde bästa valet på hur vi skulle fira makens 50 årsdag. Vi behövde vårda oss och vår relation.
 

När jag satt i planet på väg hem till Skellefteå så kände jag att det här lugnet jag just nu känner ska jag ta med mig och sluta stressa upp mig över svårigheterna som finns i vår vardag.
 
Tror ni att jag lyckades? Nej det gjorde jag verkligen inte!
 

Båda barnen tog sovmorgon, mer sovmorgon och blev kvar hemma. Avbokat tandläkarbesök för 5:e gången.
Tålamod, tålamod och sen slut tålamod.
Vi får inte ihop det! Känslor av misslyckande hos oss alla....
 
 
 
Har beställt tyg till att sy ett par gardiner som komplement till de vita gardinerna i vårt sovrum och även till en sängkappa till vår säng.
Vet inte om jag ser det projektet som jobbigt eller avlastande i nuläget.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0