En extra växel och massa mil

Vissa dagar blir det helt galet mycket bilkörande för mig och igår var det en sådan dag.
Skjutsade ett barn till Byske och hem igen en stund för mig. Hämtade ett annat barn i stan och hem igen en stund för mig.
Hämtade hem det första barnet från Byske och hem en sväng. Skjutsade det hemhämtade stadsbarnet till Byske för ett inbokat besök på HC och sen hem igen. Phu!
 
Lagade upp lite mat för att underlätta för farmor medans vi är borta. Stek, tacorullar och pannkaka.
 

Idag har jag virrat omkring hemma och rentvättat vår säng, städat och packat. Storhandlat så inget ska saknas hemma och sen drog vi hemifrån vid 18 tiden.
 
Jag och makens "tidtillsammans" började med en flygförsening och jag unnade mig ett glas vin och maken kollade telefonen, vi var väldigt sociala med varandra;)
 

Nu är vi incheckade på Clarion hotell på Arlanda och ska sova ett par timmar innan väckaren ringer 4.30.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0