Tungt

Det börjar tära även på mig det här livet. Det är många saker som suger utav min energi för tillfället och kroppen börjar visa symtom på att även jag känner av stress.
Idag är en sådan dag jag verkligen inte orkar hålla garden uppe och vet att den bästa medicinen man kan ta till är vardagsmotion.
Efter att jag misslyckats med att få Emma ur sängen smällde jag igen dörren och begav mig på en timmes promenad i skogen.
 

Behöver investera i mig själv och framförallt vårda min kropp om jag inte ska ge upp och tappa orken till att kliva upp varje dag som flera i familjen redan gjort.
 
 
Efter promenaden fick jag upp Emma och skjutsade henne till skolan lagom till lunch. En halv dag är bättre än att inte gå alls.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0