Nytta och nöje

Lite trassel på morgonen och skjuts av ett barn till skolan gjorde att jag anlände vid tio hos Maria och Rue. Maria stod ute och försökte söva lillan i vagnen när jag kom så jag tog med mig lillan ut på promenad i Kåge.
 
 
Stundvis såg det ut som om hon skulle somna, stundvis skrattade hon med mig.
 

Vi fick ihop en runda på drygt fyra kilometer innan hon tillslut somnade.
 

Efter sovstund och lunch lekte vi på golvet där Rue tar sig fram ganska snabbt med en ålande krypstil.
 
     
 

Sen åkte jag hem och gjorde en slags pytt av råa potatisar, paprika, lök, morot, köttbullar och choritzo.
 

Alla åt med god aptit så det blev väl godkänt på den rätten.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0