Krasslig

Var med Emma på skolan några lektioner igår. Skolan har bjudit in oss föräldrar för att själva se hur arbetsmiljön kan vara i den här något stökiga klassen. Flera pratiga killar med attityd och svordomar...
 
 
Fotade dagens outfit i motljus i vårt stökiga obäddade sovrum.
 

Hajar till varje gång jag ser kullenområdet som nu är så kalt och man ser rakt in i skogen.
 

 
 
Blev väckt i natt av ett samtal från dolt nummer och tryckte bort det, det ringde igen och jag svarade. Det var från social beredskap och de undrade om vi kunde ta emot som jourhem?
Det kan vi ju givetvis då jourrummet står tomt, men efter en timme ringde beredskapen igen och meddelade att de funnit en bättre lösning på deras dilemma.
Är dock ganska tacksam att det inte blev något eftersom jag har blivit förkyld och känner mig hängig.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0