Höst

Dagarna går och jag har inte kunnat blogga då mycket av det som sker inte ska vara med här på bloggen.
 
Lite från veckan som gått kan jag ändå skriva om här. Jag har tvingat mig själv ut på promenader då jag vet att de är stämningshöjande och allmänt bra för ens hälsa, bra för min hälsa.
Hittade tillslut en bra vind och vattenavisande jacka och byxa i ett set, men det är inte helt lätt att vara kort och tjock och hitta lagom längd på byxor.
 

Träffat tjejerna i onsdagskväll och tog en promenad genom skogen före vi skulle ses, blev dock lite kortare än jag tänkt mig då det började mörkna.
 

Fredag blev en bra dag. Först träffade jag och Jörgen min chef Karin och efter det åkte jag hem och fredagsstädade inne. Efter det hjälptes jag och Jörgen åt med att städa upp bilarna efter sommarens strapatser.
 

Lagade tacos till middag.
 

Lördag uppvaktades min bror och han bjöd på surströmming och jag fick med mig alla barnen.
 

Idag har jag promenerat i duggregnet, lyssnat på Pod och njutit av höstfärgerna.
 

Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0