Mammografi

Häromdagen tog jag tag i berget av sockar som ingen orkat para ihop på ett tag, bara en bråkdel som syns på bilden;)
 

Ska försöka städa bort lite bråteshörn och förbereda inför adventspyntningen som ska vara klart innan helgen.
 
I dag vaknade Emma med magsjuka och stackaren har fortfarande inte slutat med att kräkas. Jag fixar det om jag verkligen måste, men idag har jag haft tur att Jörgen också är krasslig så han har hållit handen på hennes panna och fixat med spyhinken.
 
På förmiddagen åkte jag ner till stan på mammografi och gisses så vackert det var utmed färdvägen..
 
 
På eftermiddagen ringde Maria och undrade om vi kunde tänka oss att passa Rue för de hade fått biljetter till biopremiären av filmen Solsidan. Självklart sa jag ja, kom med henne så kan hon till och med få sova över, men så fort jag lagt på luren kom jag på att vi har ju magsjuka i huset.
Jag åkte hem till Rue istället.
 

Kvällsgröt och vatten. Mums!
 
     
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0