Ishalka och inställda flyg

Johanna och Elton är här nu. Det var meningen att jag skulle hämta dem på flygplatsen här i Skellefteå  klockan 10.00 men så blev det inte på grund av ishalka och inga plan kunde lyfta eller landa.
 
 
Efter ett tag fick Johanna besked om att deras plan skulle landa i Umeå istället och de skulle få buss till Skellefteå.
Blev ingen buss för dem då jag beslöt mig för att åka ner till Umeå och hämta upp dem.
Jag blev försenad på grund av bussolyckan som var i natt vid Sikeå och E4 var avstängd i södergående körfält. Blev en rejäl omväg via Robertsfors innan jag kom fram till flygplatsen.
Vi intog en sen lunch på IKEA innan vi rullade hemåt.
 

Alltså vilken kille, strax efter den här bilden togs tittade han ut genom fönstret och berättade för mig att där står det Avion! Jag vänder mig om och inser att han läser på skylten till Avion köpcenter. Knäckt läskoden innan man ens fyllt fyra år. Gisses, vad månde det bliva av honom?
 
Vi var tillbaka här hemma vid halv sex och efter vi ätit middag tog vi in duplolegot från förrådet.
 

Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0