Allhelgonahelg mörker och lite bus

Har aldrig riktigt anammat det här med Halloween, men kan tycka att det är ett helt okej koncept för att lysa upp mötet mellan oktober och november. Speciellt för barnen, men också chans till pyssel eller temafester.
 
Igår skjutsade jag Emma till kompis för en övernattning, de skulle även besöka Bodabo (Bodaborg med levande spöken) och bli lite skrämda...
 

Det är fullmåne passande nog!?
 

Det har varit mycket brinnande himlar på sista tiden och jag lyckades fånga en från mitt köksfönster..
 

Maria kom förbi med Rue en stund i eftermiddag och vi fick busa, pussas och skratta med henne.
 
       
 
Min rygg är hanterbar och jag fortsätter ta hand om den, skippar gärna städning och i och urplockning av diskmaskin. Jag är inte den som ber om hjälp, men rörd av att sonen bad om att få ta över...
 
Behöver städa i helgen för till veckan ska jag vara hela dagar med Rue och vill inte behöva försöka hinna med allt för många hushållssysslor då.
 
Det är Allhelgona i helgen och då brukar det tändas ljus hos våra anhöriga som har lämnat oss. Vet inte om jag hinner förbi pappa förrän på söndag, men Jörgen fick i uppdrag att tända i lyktan då Emma skulle till Byske tidigare i veckan.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0