Livet, det här livet..

Japp, I did´t!! Jag skrev av mig här och sen släppte jag stressen över det jag inte kan göra något mer åt och fokuserade på mina gosetroll som hade roligt ute i det fina vädret.
 
 
Här i Stockholm har det varit över trettio grader och det var riktigt skönt att köra bil med smågrabbarna medans tjejerna vilade mitt på dagen. Jag och grabbarna drog till Arninge för att kolla på luftigare skor, typ Flipflop, men kom hem med en jacka till Pontus.
 
 
Johanna började röja i deras förråd och det blev så fint. Smutsiga barn är nu badade och nattade, själv sitter jag med ett kallt rosé vin och njuter lugnet.
Jag är så tacksam att jag har det liv jag har, jag är så tacksam över den barnrikedom jag har i form av egna barn, barnbarn och lånisar.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0