Det hände en grej

Ja, jag är rätt öppen här på bloggen med hur olika upplevelser påverkar mig, men försöker också att inte utlämna någon i familjen allt för mycket
Det är tufft då ens barn inte mår bra och jag känner mig rätt utmattad av att kasta om i mitt schema hela tiden för att få det att fungera. Det är liksom nog men som jag skrev här så var det tydligen inte det. Det hände en grej som verkligen tog musten ur mig. 
 
The worst kind of sad is not being able to explain why.
 
Jag kommer inte att sluta blogga, men på något sätt har jag målat in mig i ett hörn och kommer att dra ner på att beskriva de tungsinta bitarna som jag gjorde här och här. Inte för att jag har varit för utlämnande, men för att jag kan bli det om jag fortsätter.
 
Jag pausar från mycket nu, jag orkar inte riktigt med att vara social och hålla masken uppe. Men jag kommer att komma igen, komma starkare ut på andra sidan, men just nu är jag skör.
 
Med ljudbok i öronen för att distrahera mig från att grubbla så mycket har jag städat idag. Dammsugit, torkat köket på utsidan, torkat alla dörrar och lister i hallen och torkat golv. Ja ni ser själv så grisigt mitt kök var innan.
 
 
När solen ligger på syns alla fettfläckar och smuts.
 
Till middag gjorde jag tonfiskpaj och hann även ut en stund för att fortsätta med räfsningen, en bit i taget så blir det nog klart tillslut.
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elaine

Kram =)

2017-05-24 @ 12:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0