Barnbarnen

Jag befinner mig i Gribbylund hos mina barnbarn. Flög med 19.25 planet från Skellefteå och inflygningen mot Arlanda skedde över Stockholm med dagsljus som fortfarande fanns kvar.
 
     
 
Under fredagen skolade jag in mig på att ta över föräldrarnas roll och följde med för att lämna barnen på förskolan och hälsa på personalen.
Barnens farmor bor också här och jag var inte orolig för att vi inte ska fixa det här när vi vinkade av Johanna och Erik i går afton. De åker till Paris på en weekend.
 
 
Igår medans barnen var på förskolan hann Johanna visa mig tomten de ska bygga sitt hus på snart.
 

Idag har vi varit till skogen och Elton har visat mig en koja han hittat där. På vägen hittade vi myror som arbetade flitigt.
 
     
 
Ikväll har vi käkat glass och lekt med tågbanan.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0