My life and never ending story

Det har snöat i natt och när jag tittade ut på morgonen så möttes jag av en underbart vacker vy, vilket piggade upp mig efter en natt med mycket lite sömn.
 
 
Efter att jag hade skjutsat mitt lånebarn och kom hem till byn igen var poliserna på trettio området vid skolan och gjorde någon koll. Vet inte om de sköt laser på mig, men jag körde med farthållaren på femtio och saktade ner till trettio i god tid och jag blev inte stoppad i vart fall.
 
 
Såg att några bilister fick blåsa för nykterhetskontroll då jag drog in soptunnorna från vägen.
 
 
Min sömnbrist i natt beror tyvärr på att den här  Never ending storyn som jag skrev om här som tog sig innanför mina skyddsmurar igen.
 
Tyvärr lyckades xx göra mig ledsen och frustrerad igår igen.
 
Jag hade försökt kontakta xx under dagen för att ställa en enkel fråga om ett samarbete vi haft och sen då xx äntligen hade möjlighet att svara var xx direkt otrevlig och gav inget svar på frågan och slängde till och med på luren i örat på mig.
Vid kontakt igen säger xx  "...men iaf...tänker att jag tycker att du ska ta dig en riktig tankeställare.." 
Vad xx syftar på och vad jag ska fundera på det berättar dock xx inget om och hur mycket jag än vill kan jag inte läsa xx tankar, så är det bara.
 
Mitt tips till xx blir att sluta fundera på det som varit och släng dig ut i nuet! Njut av varje dyrbar minut nu och låt inte det jobbiga som varit få uppta dina tankar.
 
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0