Känslor och sämre dagar har alla!

För några dagar sedan skrev jag om att jag inte "justdåorkadeinteochbrötihopmedångestliknandesymtom".
Jag skrev på ett sätt som provocerar då jag eventuellt missbrukade ordet ångest!?
Det inlägget finns inte längre kvar i dess hela form..
 
För mig var det katastrof att inte orka hålla fasaden uppe som jag nog gör 99% av min tid i mitt liv.
För mig blev det jobbigt att fulgråta och känna en enorm klump i halsen av just då ångestliknande symtom och inte kunna äta middag med familjen.
Jag förstår verkligen varför det blev som det blev, men att jag liksom inte orkar hålla masken och bita ihop blev jobbigt för mig.
Jag skriver en ärlig och öppen blogg där jag belyser min vardag ibland på gränsen av vad som är tillåtet...den här gången var det nog kanske för vissa så...
 
Vi alla, verkligen ALLA blir ledsen någon gång emellanåt, det hör livet till tänker jag i vart fall, men att man skriver om det i en blogg är nog dock mindre vanligt.
 
I min familj stormar känslorna alltid lite extra då vi har så många boende som inte riktigt följer normerna under samma tak.
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0