Känner mig som familjen ......

Tror man brukar uttrycka sig som "familjen Taikon" då man är många i ett sammanhang, jag använder det uttrycket ofta i vart fall då jag känner mig som "kaos" då min familj ska någonstans.
Vi åker till Ammarnäsfjällen imorgon och har packat mat, kläder, kastruller, handdukar, badlakan, sängkläder och "you name it" för sex personer som ska klämma in oss i en liten stuga och ha kul där under sportlovet.
 

Jag har haft en "struntaialltdag" idag då dagen igår tog musten ur mig fullkomligen. Det är helt galet respektlöst på många plan hur det blir i den här familjen ofta... jag gissar att jag curlar för mycket och ställer nog för lite krav...!?
 
Det har varit strålande väder idag och det ser ut som om det är det vädret som ska bestå under veckan, lite kallt emellanåt, men dock inte för kallt.
Bild från mitt köksfönster under förmiddagen..
 

Vinter då den är som allra bäst!
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0