Trött

Kunde inte somna i går och klockan tickade. Blev natt som övergick till morgontimmarna innan jag till slut somnade en stund där efter fyra.
Halv sju stod jag i duschen och en ny dag började...
Hade en kille som hade en tuff dag igår och idag har han varit hemma med ont i halsen...
 
Jag la mig och somnade om en stund där vid halv nio och sov till strax efter elva.
 
Shoppade lite mer skor och T-shirts till Lilleman och en blomma till altanen efter jag hämtat på förskolan. Sen har vi njutit av det underbara vädret och jag har rensat lite ogräs.
 
 

Hämtade Emma i Byske hos kompis och fick blåsa två gånger i polisens stora kontroll de satt upp där vid fd vägverket som heter något annat idag.
 
Var förbi och vattnade hos pappa och blev besviken att de noga utvalda blommorna som skulle tåla både lite kyliga vindar och torka redan hade kroknat.
 

Jag vattnade och ska åka förbi snart igen och kanske fixa nytt.....
 
Kram.
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0