Pollenallergi

Shit vad tallarna släpper sin pollen och jag nyser och näsan rinner. De sista tre åren har jag börjat känna av pollen och ifjol åt jag till och med medicin för att slippa besvären. Trodde i min enfald att jag skulle slippa medicin i år, men det går inte..
 
Grillringen har kommit på sin plats ikväll och vi är nöjda över resultatet.
 

I går drog Mikael, Jörgen och Pontus till Ammarnäs och påbörjade röjning av våran tomt. Före och efter bild...
 
 
Är nog två dagars jobb kvar och kanske åker vi upp tillsammans och eldar ris och röjer mera om vi hittar något boende.
 
Jag och lillkille skjutsade Emma och kompis till Piteå för lite shopping och kompishäng. Tror jag blev den enda som shoppade. Hittade en till klänning (på rea 274 kr) som eventuellt kan bli en bröllopsoutfit. Jag har nu tre klänningar hängandes i min garderob som jag kan bära på Johanna och Eriks dag.
 

Vi var på Kvantum och åt korv till mellanmål jag och lillkille och den här blomman viskade i mina öron "köp mig" !
 

Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0