Jourhemssamtal

Jobb, jobb och mamma. Har varit på avlastningssamtal med de övriga jourhemmen och sen hämtat, skjutsat och hämtat barn. Klämde in att skjutsa Lisa till flygplatsen i afton efter middagen bara för att jag ville det liksom också..
 

När jag körde från flygplatsen mötte jag Lisas flygplan.
 
Ikväll har vi planerat och bokat lite mer runt bröllopet vi ska på i sommar. Lät lagom anonymt, men det är det inte för det är ju Johanna och Erik som ska gifta sig.
 
 
De är mitt i förberedelserna för deras livs fest och har nyss haft en provfotografering...
 

Elton är så otroligt lik Johanna då hon var liten, men också så lik sin far med sina bruna ögon. Alma är då tvärtom så lik sin far men ändå lik sin mor där någonstans...
 

Två uppförstorade dåliga bilder på Johanna och Mikael som små och man ser Elton i båda, men kanske mest i Mikael.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0