Föräldrarollen och oro

Blev väckt mitt i natten av orolig make för sonen hade inte kommit tillbaka från cykeltur.
När orolig make hade fått hem sonen, som cyklat till Kusmark och tillbaka och somnat låg jag fortfarande vaken länge. Det hann bli morgon och solen sken innan jag lyckades slumra till en liten stund igen.
 

Jag har klippt gräset på förmiddagen sen har vi burit ut grillringen och bestämt oss vart den ska stå.
 
 
Ambulansen susade förbi med blåljusen och jag känner empati med alla som blir berörda på något sätt då jag hör sirenerna.
 
 
 
Jag har bestämt mig för att plantera många utav plantorna från kullen tillfälligt i pallkragarna och strunta i att så något annat där i år. En del växter ska få fylla upp på en del andra ställen där det är lite tomt och jag har börjat förbereda genom att flytta lite sten bl.a.
Jörgen har börjat gräva bort grästuvorna.
 

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0