Följer vägen

Jörgen kör Kirunasvängen den här veckan och jag är ensam om att rodda ihop skjuts och hämtningar och serva liten och stor i dagarna tre.
Glömde bort en träff som skulle starta ett och blev påmind kvart i två då jag hämtade blöt Emma i Byske efter en utedag i skolan.
Gick bra med försenad träff så då blev det så efter jag lämnat Emma hemma.
Efter middagen hann jag och lillkille med att plantera några av dagens blomminköp, resten får bli en annan dag.
 

Jag hämtade Lisa på flyget ikväll, hon har varit hos Johanna i helgen. Roligt att lyssna på hur hon haft det och få höra små berättelser om mina barnbarns utveckling. Hon hade köpt en till fin favorit tillbringare till mig också bara för att hon ville, älskade barn.
 
Fin solnedgång då jag körde hem längs vägen.
Nu ska trött tant gå och sova. God natt på er.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0