Vilken lycka! Så tacksam!

Svärmödrar, vilka fantastiska människor dom är! Tycker jag i vart fall av den erfarenheten jag har av mina två.
 
Phu! Den här dagen började i uppförsbacke för mig med endast knappa två timmars sammanhängande sömn. Kom mig i säng lite för sent igår och hur jag än försökte komma till ro så gick det inte, kissnödig, svettig, knöligt, frös, svettades... vaknade ur min halvslummer vid tre då Jörgen la sig. Halv fem gick jag till rumssoffan och somnade tillslut.
Halv nio infann vi oss på BUP, äntligen!
Som vi längtat att få börja nysta runt i vad det är som gör livet extra jobbigt för vår son. Surt tyckte sonen om att måsta kliva upp "mitt i natten", fast han gjorde det dock. ;)
 
När mötet var klart åkte vi och hämtade igen lillkille hos goa svärmor. Hade bett om hennes hjälp med insyning utav sonens kostymbyxor vi hittat på Köp & Sälj och då sonen bara ville hem efter mötet, erbjöd hon sig att följa med hem till oss och se hur mycket byxorna behövdes sys in.
Väl hemma såg hon hur trött jag var och föreslog att jag skulle gå och vila, vilket jag faktiskt gjorde.
 
 
Elaine hämtade hem sin mamma och postbilen kom med Emmas bröllopsklänning. Den passade, men underkjolen var på tok för kort och måste fixas.
 
 
Skjutsade lånebarn till stan för kvällsjobb, handlade mat på Maxi. Åt middag och tog emot Mikael, Maria och Rue som sen kom förbi. Mer planering och strategiplanering runt vår fjällstuga i Ammarnäs.
 
 
Goa älskade Rue!!
 
     
 
Klippte sedan helt snabbt av Jörgens hår innan han hämtade hem stora lånekille från kvällsjobb.
 
 
Hos oss gäller det att hänga med i svängarna. Livet, det här livet....
 
Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0