Vigsel och bärgningsbil

Mamma berättade för ett tag sedan att min kusin Klas skulle gifta sig idag och en vigsel vill man ju inte missa!?
 
 
 
Jag fick gåshud av inmarschen. Först skred bestman (kusin Simon) och Klas in, brudtärnorna lite efter och till sist bruden i armkrok med sin far.
 
     
 

Bjöd in mamma och Ulf att komma hem på middag till oss och så passade vi på att plocka kort från Johanna och Eriks bröllop mellan varandra, båda digitalt och avfotning av framkallade bilder.
 
Min fina mamma och jag, vi har haft våra duster och det har varit jobbigt vissa bitar då jag var barn och ungdom, men det var då det och det har jag lämnat bakom mig. Att bjuda in och bjuda in igen och att vara lyhörd har gett fina resultat. Älskar dig mor lilla mor.
 

Mor och Ulf fick problem med bilen på väg till oss och Jörgen hjälpte till med att ringa bärgningsbil som ingick i deras bilförsäkring. Gissa om barnen tyckte det var kul och spännande!?
 
     
 
Lilla Rue är med oss ikväll, hon ska sova mellan farmor och Jörgen i natt.
 
 
Alma älskar sin lilla kusin gränslöst och vill hela tiden krama och pussa på henne. "Almas kusin, Rue" , "Rue, Almas kusin" upprepar Alma hela tiden.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0