Om hotellet.

Hotellet kan få både ris och ros från oss tio i sällskapet.
 
Det första negativa vi reagerade på var att vi hamnade i olika byggnader, inte värsta scenariot men det hade underlättat kvälls samvaron ifall vi bott närmare.
 

Vy från Seadas rum mot poolen..
 
Min lilla familj bodde i en nyare del och slapp fuktskador och mögeldoft, men inte Seada och Johannas familj.
 
Jag tyckte maten var bra, medans Lisa tyckte den var smaklös. Jag är ingen frukostmänniska, men lyckades ofta få i mig kaffe, bacon, yoghurt och en liten fralla med mjukost.
 

Det fanns en lekplats för barnen, men ingen barnpool eller rutschkana vilket vi ska kolla mer noggrant ifall vi ska åka igen.
 
   
   
 
På stranden var det givetvis alla de här som ska sälja något som var lite jobbigt, men inte alls som på en del andra resmål jag varit på. Här visar en kille sina apor för Alma.
 

Jörgen tog en massage, jag och Seada målade våra naglar och Emma gjorde flätor.
 
 
Vi reste med Apollo men valde att göra våra utflykter med lokala arrangörer istället för deras.
 
Ska snart berätta om vår utflykt till vattenfallen.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0