Gnäll och om att inte "orka"

Igår hade jag ingen feber under dagen, ingen godkänd feber i vart fall. (37.2).
 
Jag hittade energi till att fixa till hemmet efter familjens framfart under helgen. Plockade saker på rätt plats och dammsög.
Renbäddade vår säng och torkade av alla speglar, samt dammtorkade sovrummet.
 
 
Trots det fräscha sovrummet kunde jag inte sova inatt, jag har hostat och hostat och ömsom frusit, ömsom svettats och imorse var febern på 37.8.
Vilken morgon sen!? Småtjejerna fick jag upp i sista stund och vi stressade iväg till skola och förskola.
Pontus sjukanmäldes för att han inte "orkade" och sen likadant med Emma. Hatar sådana morgnar då man vänligt väcker dem och de liksom inte ens försöker..!? Jag har så svårt att ta det beteendet, i min värld biter man ihop och försöker åtminstone.
Jörgen är också hemma idag....
 
Igår fick tjejerna åka skoter och de fick titta på renarna i mörkret, de var läskiga med sina röda ögon berättade de i morse då vi stötte ihop med renarna igen..
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0