Vardag

Jag har hamnat i min "vårdeppbubbla" som jag hamnar i varje år. Livet blir mindre färgglatt och jag har svårt att tycka att någonting är riktigt kul. Men i och med att jag vet att det går över är de bara att göra det bästa av situationen och försöka fokusera på det som man mår bättre utav.
 
Latmasken ska ta sig i kragen och återuppta promenaderna och öka på frukt och grönsakerna i kosten igen för det vet jag att det får mig att må bättre och bli gladare av.
 

I afton börjar Johannas familj att rulla de många milen hit till Norrland och vi samlas hela min stora familj igen.
 
 
Maria la ut den här fina bilden ..
 

Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se framåt!! Jag har satt de första fröna, då blir man glad! Kramis

Svar: Tack!
Annica

2017-02-02 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0