Den perfekta känslan höll i sig i endast några timmar

Orkade inte blogga mer igår och berätta att den glädjen jag kände över att morgonrutinerna blev så bra, utbyttes till oro mitt på dagen.
 
Har man klivit fel hamnar man lätt i ett fack och fast man har skärpt sig och gjort flera framsteg blir det lätt att andra tror att man är kvar i hur det var förr..!?
 
Fick ett märkligt medelande från skolan från upprörd vuxen....kanske den vuxna borde ha backat och varit klokare än hormonstinn, ev diagnos tonåring och backat då det bads om det.... ev. istället för att provocera..!?
 
Hursom fick jag det där medelandet än en gång om att det inte fungerar...ditt barn har......
 
Emma fixade gå till skola på onsdagen men inte idag..
 
Jag har tillsammans med Lisa hedrat minnet av mormor Astrid idag och ångrar att jag inte signalerade att vi skulle komma...men kände mig ändå välkommen och fann mening med att få vara med om en naturlig begravning, där man har fått leva klart innan man somnar in. God Natt fina Astrid nästan 95 år...Fint avsked.
 
Krama varandra och njut av de goda stunderna.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0