Bara att göra det bästa utav det

Vi bestämde lite snabbt igår att vi skulle åka slalom idag och alla var med på det. Väckte de i familjen som inte hade vaknat av sig själva ganska precis elva och fick skit för att jag inte väckt tidigare. Har man inte ett eget ansvar också..? Jag tar på mig min del, men inte hela skulden.
 
Vi kom oss iväg en halvtimme senare än beräknat och tänkte om och valde Klutmark istället för Jörn. Superdåligt val!
Klutmark var inte pistat och det var mycket svåråkt. Vi försökte dock att stå ut ett tag och hålla vårt humör uppe.
 
Det har snöat i natt och deras parkering var snorhalkig, alla bilar halkade runt som Bambi på hal is och gled hur som helst.
 

Lillkille fick låna Eltons slalomskidor och han hade jätteroligt, men Jörgen och Jhon blev fort trötta för det blev en hel del bärande och halvbärande för att det skulle bli någon åkning.
 

Sen slirade och sladdade vi oss från parkeringen och jag må säga att jag kände mig som en kung då jag på ett ganska imponerande sätt tog mig iväg.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0