Volvotrubbel

Idag var mormor och Ulfs bil klar att hämtas från verkstan.
När bilen gick sönder blev den enklaste lösningen att Ulf fick låna sin gamla bil som Lisa kör numera och sen blev det så att Lisa fick låna vår ena bil för vi behöver bara en när Jörgen har semester.
 
Vi mötte upp mor och Ulf på Forslunds och jag körde Lisas bil hem till henne för att byta den mot min V70, men det gick inte så bra...
När jag skulle backa ut min Volvo från carporten lät den jättekonstigt och gick nästan inte att styra och just där och då gick ett hjul/lager till servoremmen sönder.
 

Blev att köra in bilen i carporten igen och så åkte vi hem och jag bjöd med mor och Ulf på middag.
 

Fick en fin gåva som tack för skjutsen från flygplatsen, då vi var på bröllopet.
 
 
Efter maten tog Jörgen hjälp av Mikael och de håller just nu på med att försöka laga min bil.
 

Jag fick låna mor och Ulfs bil att skjutsa Emma till Byske för att vara med kompis, även Ulf och mor följde med och vi åkte ut till Kolviken så fick mor och Ulf tacka farmor och farfar (Curt och Inger) för skjutsen i samband med bröllopet också.
 

Fotat av mammas framkallade bilder..
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0