Häromdagen

Det är så fantastiskt fint hos pappa just nu. Älskar Lewisian som blommar så frodigt hela tiden och hoppas verkligen den övervintrar, i och för sig går det annars att investera i en ny till nästa år.
 

Kört mycket bil och roar mig som oftast med att beundra utemiljön man swischar förbi, nu senaste gångerna har himlen varit enormt fin med moln och färgskiftningar, fullmånen har också visat sig.
 
 
Tittar på bröllopsfilmen igen och igen och njuter av minnena från Johannas och Eriks fina dag, kan dock inte riktigt förlika mig med hur jag låter och ser ut. Jag behöver verkligen ta tag i min kropp ur ett hälsoperspektiv, dags att börja röra på fläsket helt enkelt.
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilket fantastiskt tal du höll, du är så fin precis som du är, både insida o utsida. Kram

Svar: Tack😊
Annica

2017-08-10 @ 14:45:18
Postat av: Anonym

Du är fantastisk precis som du är❤

2017-08-12 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0