Stora beslut och förändringar

Jag är ingen vän av tålamod och även om jag inser att vi har gjort ett hästjobb och har kommit otroligt långt på vägen är jag ändå så less på att de flesta i den här familjen har så fruktansvärt dålig disciplin på morgonen.
Hur svårt kan det va att bara kliva upp då väckaren ringer? Jag köper att man är sjuk, men först efter att man klivit upp och försökt få morgonrutinerna att fungera.
(Tre av mina fyra hemmaboende barn försökte sig på att inte gå till skolan men alla kom sig iväg. 1-0 till mig.). 
 
 
Det är så sant! Att oroa sig tar verkligen på krafterna och oftast har man oroat sig i onödan.
 
Nu till något helt annat. Dags att dela en annans bloggares åsikt igen, samma tankegångar som jag själv skulle kunna skriva ner i min blogg.. gå in och läs här: http://fnulan.se/2017/04/02/flyktingpolitik/
 
 
Till sist för att knyta ihop det här inlägget med rubriken så är vi mitt inne i att planera ett större projekt som är ett stort och viktigt steg mot bättre fritid, men det är många beslut som ska tas innan vi är i hamn.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0