Påsklov

Barnen har påsklov den här veckan och Emma drog till fjällen idag, hon fick lift med Jörgen som jobbar i inlandet och ska besöka butiker i Arvidsjaur och Arjeplog bl.a.
Lyllo henne!
 
Nu ska jag fortsätta berätta om påskhelgen och vad vi gjorde efter besöket på Boda Borg. Vi köpte med oss pizza hem och dukade upp en pizzabuffé på köksbänken.
 
 
Måndag direkt efter lunch åkte vi till Piteå och badade, även jag som brukar låta bli att bada badade.
 
När vi kom hem igen ställde jag mig direkt vid spisen och lagade Chili Con Carne till middag för ett helt kompani. Vi blev femton runt matbordet. :)
 

Sen kom den oundvikliga hemresedagen på tisdag och jag började med att skjutsa Erik till flygplatsen på förmiddagen. Johanna och barnen stannade till kvällen innan det blev deras tur att få skjuts till flyget.
 
De små är verkligen tajta med varandra och Johanna kallar dem Bill och Bull emellanåt.
 
     
 
Johannas flyg var lite försenat och jag hjälpte henne att ha koll på barnen innan de kunde åka hem.
 

Det blir inte så länge tills vi ses igen för i början av maj ska jag ner och vara barnvakt medans mamman och pappan får ledigt en weekend.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0