...nu ett lite mindre djupt inlägg

Äntligen lite sol och jag har börjat kratta grusgången för någon dag sedan och idag röjde jag och lillkille kullenområdet.
 
 
Vi har inte bestämt oss vad vi vill ha för färger och miljö i stugan tillsammans med Mikael och Maria. Men jag vill gå lite wild and crazy på att ha ett blått eller svart kök och lantlig stil.
 
     
 
Skulle älska att ha den här skjutdörren i hallen in till vårt pjäx/hjälm/uteklädesförråd.
 
Jag tänker mig inte chabbychickstil, men att få till lantlig stil med hjälp utav lite extra snygga trädetaljer.
Det här köket gillar jag, men det är för grått. Vitt kakel och mörkare skåpfärg...? Kanske skulle göra det snyggare!?
 
 
Gillar de här kontrasterna med mörkt grått och breda vitmålade lister.
 
 
Viktigt med att planera att var sak får ha sin egen plats och att allt ska vara funktionellt.
 
 
Jag gillar pinnstolar och trasmattor.... men håller med sonen om att det inte får vara chabby..
 
 
Gillar också de här modernare stolarna..
 
 
Tänker att vi har många detaljer att diskutera....
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0