Studiedag

Jag vaknade tidigt utav någons väckare, somnade om efter jag varit på toa och vaknade nästa gång 10.15!!
Gisses vilken sovmorgon! Jag behövde det säkert, men ändå..!?
 
Hade lite ärenden till stan och barnen hängde på med varsin kompis, eller de hängde med ner till stan men inte med på mina ärenden.
Besökte först Skellefteåbuss för att söka Emmas glömda jacka, men den var inte inlämnad än..
 

Åkte vidare och lämnade en påse till lillkille med några saker som inte kom med i flytten.
 
Efter det besökte jag Granngården och köpte på mig stora säckar med fågelmat. Älskar mina "husdjur". Blev sur på en katt lite senare som slank förbi mitt fönster med en pippi i munnen.
 
Bjöd Emma och kompis på fika.
 

När vi kom hem hjälpte Emma mig med att ladda ner en App på telefonen som räknar ner dagarna tills vi åker..
 
 
Som vi längtar.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0