Hemma vid datorn igen

Kom hem sent igår kväll efter min Stockholmssväng. Klev upp vid sju i morse och trots de få timmarna med sömn jag fick ihop, känner jag mig ändå  rätt pigg. 
 
Har varit en sväng ner till stan på förmiddagen, agerade privatchaufför.
 
Har lämnat igen en jacka på H&M då jag hittade en bättre i Stockholm, köpte nya blommor till bron och fågelfrön på Granngården.
 
När vi kom hem blev det städning av bron och skrubbning av räcket där jag har haft humlen. Tänk att det blir alldeles svart av insektsskit där varje år.
Kanske man känner sig mer välkommen till oss nu!?
 

Fyllde på alla mina fågelautomater med frön och äter de i den här takten i vinter blir det dyrt. Fast då får det bli det, är så trivsamt att titta på de små liven.
 
 
Hur har jag haft det i helgen då? Underbart givetvis. Elton älskade tågbanan och vi har lekt flera timmar med tåget.
 

Vet inte hur man lägger över kamerabilder till min dator med minneskortet och sladden blev kvar hos Johanna. Ni får hålla tillgodo med mobilbilder.
 
Almas kalas blev halverst inställt på grund av att Alma fick höstblåsor igen och ingen ville bli smittad. Stackars liten då det svider och kliar på knän och fötter då hon ska krypa och stå.
 
Vi som ändå var där firade henne givetvis och dockan jag hade med mig gillade hon skarpt.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0