Har länge insett att det gått drygt 3 år...

Den här dagen har varit glad och positiv för mig, trots att lillkille flyttade idag. Förberedelserna inför flytt har varit under en ganska lång tid och vi alla har varit väl förberedda på att du skulle kliva ut ur vår vardag idag...
 

Skönt då sms:et kom som berättade att du haft en bra dag med din nya familj och att du somnade utan tårar.
 
Jag har länge insett att det är drygt tre år sedan min far gick bort i cancer och idag är det exakt tre och ett halvt år sedan han fick somna in efter lång och kämpig kamp mot sin spridda njurcancer.
 
Skrev ett inlägg på Facebook ....
 
Fick så märkliga kommentarer från en som står mig nära och känner en så stor sorg över att det är som det är...
En del människor har inte förmågan att gå vidare/tänka utanför boxen/inse sina egna fel och brister/sluta älta gammalt groll/sluta slå under bältet!
 
Älskar er alla som förstår och kämpar med er vardag, vi alla har våra demoner att jobba med.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0