Upptagen fredag och mera 50 års firande

Näst sista familjehemsutbildningen var vi på igår och ämnena fortsätter att vara intressanta och givande att fördjupa sig lite mer i, att fostra och vägleda var gårdagens ämne.
 

Gillar hela gruppen som vi går utbildningen med och det är så intressant att få ta del av andras erfarenheter i sin föräldraroll.
 

Efter utbildningen hämtade jag igen lillkille och vi åkte till Kåge och helghandlade.
Väl hemma igen så röjde jag bort allt vi lämnat framme på morgonen, packade in matvarorna, bäddade sängarna och påbörjade middagsmaten.
Skjutsade Emma på ridningen och känner mig så stolt över hur säkert hon sitter på hästryggen numera.
 
Efter middagsmaten fick jag besök av min moster och mina morbröder som ville fira tanten. Trevligt att höra hur min släkt har det och hur det går för mina kusiner bl.a.
 

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0