Telefon hela dagen

Phu, lite slut känner jag mig faktiskt just nu. Har tvättat mina tre köksfönster idag, tvättat några tvättmaskiner med allt vad det innebär, matat mina fåglar och tagit hand om min busige lånekille.
 

Jag har dessutom haft hörlurarna i öronen och först pratat med min chef, sen med Jörgen, sen med chefen igen. Vi kommer att bli med ett lånebarn till, en äldre tonåring och lillkille ska väl vidare, men vi kör dubbelt ett tag.
 
Sen har handläggare ringt om vartannat och nu har jag fått all information som vi behöver för att med start på söndag ha ett till jourbarn boende hos oss.
 
Efter middagen hann jag inte med riktigt och tog ett kort på röran som lätt uppstår då man multitaskar så här..;)
 
 
Underbara vardag and I love it!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0