Att fylla femtio

Om en dryg vecka blir jag femtio år. Har funderat på hur och om jag ska fira denna dag och landat i att det är klart den ska firas! Men hur?
Med tanke på min nuvarande familjesituation stryker jag tanken på att ha kalaset på lördag och att ha lite vin och festtema på mitt öppet hus.
Min födelsedag infaller på söndag den 23 oktober och då är ni alla som vill välkomna att njuta av lite småplockmat och tårta där efter mitt på dagen fram till kvällen.
 
 
Presenter och saker är inte viktigt för mig, överaska mig med din närvaro istället och hjälp mig att äta upp och njuta av det jag tänkt bjuda på. Var inte blyg, vare sig du är granne, vän eller släkt är du hjärtligt välkommen.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0