Nu har vi vinter

Mina dagar rullar på och det är som samma saker som händer i mitt liv och det blir svårt att variera innehållet här inne. Jag matar mina fåglar och mina barn, städar och skjutsar barn till kompisar och träningar. Hälsar på pappa och tänder i lyktorna.
 
Nu är vintern här för i natt och idag har det kommit bra med snö och det är minus så den slaskar nog inte bort i första taget.
Fick lite panik strax före sju i afton då det slog mig att det är ju Allhelgona den här helgen och extra viktigt att tända hos pappa och att jag inte hunnit vara dit ännu. Ingen fara om jag glömt det för Magnus är ju och tänder i lyktorna, men jag hade köpt ett hjärtaljus jag ville sätta dit så jag åkte. Det var som översnöat hos pappa.
 
 
Sen åkte jag till min mormors grav och tände där också.
 

Hade över ett ljus som jag satte i moster Gun-Lis ena lykta som slocknat.
 

Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0