Akut adventspyntning och liten förklaring

Har försökt komma till skott med en grundlig städning inför den här helgen, men misslyckats ganska ordentligt på den fronten.
 
Efter en bra sovmorgon och en tanke om att komma till skott med adventspyntning så behöver några barn skjuts i olika riktningar.
Emma har varit på hockey själv med kompisar från Byske, där de åkte med hockeybussen in.
När Emma ville äta på MAX efter hockeyn och ta en vanlig buss till Byske gick jag in och styrde upp.
Hämtade fyra trallande tjejer och skjutsade dem på MAX och sen hem till Byske med tre tjejer innan jag och Emma kom hem, kände inte för att ha fyra tolvåringar på stan själva den tiden.
 
Hann vara ute en stund och skotta lite snö med lillkille och mata pippifåglarna.
 

Angående handgemänget igår har vi hört oss för lite mer om rykten som florerar och vem som sett vad och hört vad!? Skrämmande att de flesta har bildat sig en uppfattning om vad de hört och när man kollar vidare så är det vad de hört den andre killen säga om händelsen. Inga fakta på vad någon har sett har kommit fram.
Jäkligt frustrerande att inte veta vad som är sant eller inte!? Jag känner i mammahjärtat att P version stämmer, men jag är medveten om att han har en del i den här soppan också och tänk om den andres version är den rätta??
Stämmer Pontus version så är det misshandel vi pratar om...
 
Har i panik fått upp lite adventspynt i kväll mellan pauserna "I så mycket bättre"...
 
 
Egentligen är det inte så lördagsmysigt som jag velat då jag fortfarande inte har hunnit med att städa på övriga ytor.
 
 
Tänker inte sätta upp julgardiner och ingen julgran heller detta år, skönt att skippa julklappsstressen och julmaten dessutom.
Men har börjat inse att jag har en hel del sommarklädes och badklädes inköp att göra till "la familja istället".
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0