Weekend med barnbarnen

Nu är jag hemma igen efter att jag fått umgås med barnbarnen och Johanna och fyllt på med kärlek i mormorshjärtat.
 

Idag påbörjar jag en viktutmaning tillsammans med mina stora döttrar så hårt jobb blir det framledes med att skapa nya rutiner och göra förändringar i mitt liv. Ska göra lite andra förändringar på andra områden också ..... det kommer nog att bli bra tillslut.
 
"Förbjud barn att göra vissa saker men tillåt dem alltid att få känna vad de känner."
 
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kvisten

Spännande, vad blir det för utmaning?

Svar: Det första delmålet/utmaningen är först att nå -5 kilo. Vinst blir en slant i belöning😊
Annica

2016-05-16 @ 13:39:23
Postat av: Kvisten 5 2

Kul, vad kör du för "diet"? Jag har börjat med

Svar: Vi kör nog Cambridge alla tre för att få en rivstart.
Annica

2016-05-16 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0