Tack!

Jättesvårt att ta bra bilder på mig och mina glasögon, men tack ni som tyckte något.
Nr 2 som ni tre var eniga om är väldigt lik nummer ett, nr 2 är rakare runt näsan och tyvärr har nr 2 väldigt ful skalm i mitt tycke.
 

De är jättefina framifrån dock...
 
De här blå gillade jag först, men har valt bort de på grund av den lite rundare formen tror jag...kanske om de funnits i en lite större storlek!?
 

Emma gillade det fjärde paret och även jag, dock lite skeptisk till det gröna på insidan av skalmen..
 
 
Ska kolla om de finns i andra färger.
 
Det troliga annars är att det blir par nummer ett...
 
 
Fast framifrån är ju ert val klockrent!
 

Ni får gärna tycka till igen, alla åsikter är bra.
 
 
 
 
Den här regniga och gråa dagen har jag inte haft något inbokat och dessutom har jag haft kraft att städa och det är så skönt att ha rätt så kladd och dammfritt både uppe och nere, dessutom två superrena och fina badrum.
Min kropp och mitt snart utläkta ryggskott har en annan åsikt dock...
 
 
Nu i afton tittade solen fram och jag blev då genast lite gladare;)
 
 

Kram.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Kan hålla med dig om skalmens utseende. Skönt att din rygg känns bättre. Jobba inte ihjäl dig!!

2016-05-20 @ 11:27:49
Postat av: Zarah

Nummer 4 var ju också fina :)

2016-05-22 @ 07:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0