Rörd till tårar

I fredags var jag på två möten, först avlastningssamtal med de andra jourhemmen och Viviann, sen lunch och ett möte med min chef Karin.
Karin hade köpt blommor till oss, krukrosor. Jag ställde ned min i Höganäs krukan som står på bron.
 
 
När tid har funnits har Jörgen vertikalskurit vår gräsmatta och lånat grannens traktor och uppsamlare.
 

Idag har jag varit på vift för roliga inköp. Direkt i morse fixade jag en grej till Johanna i stan och då passade jag på att besöka Rydlinge Plantskola. Fick med mig lite fina plantor och betalade med morsdagspengar.
 

Efter maten drog jag iväg till Oves plantor i Ersmark och köpte lite sommarplantor.
 

Hittade en annorlunda Million Bells, lite dubbla blommor. Fin tycker jag.
 

Sen blev jag glad att postbilen svängde in på gården med ett paket, en stege jag beställt till toan uppe.
 

Men allra gladast blev jag över ett paket som Johanna hade fixat från sig och sina syskon. Jag blev rörd till tårar.
 
    
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0