Barnbarnen och barnbarnsbarnen

Jag älskar att vara mormor och njuta av gosekinder och blöta pussar, men jag älskar också att vara mormormamma och se vad en tröttkörd mamma kan behöva.
Jag har ju klivit upp och gosat med barnbarnen två morgnar för att mamma Johanna ska få sova äntligen. Tyvärr så sov jag lite längre i dag då Elton varit nattvaken två timmar + en omgång till på en timme, suck som mamma förstår jag trötta Johanna känner. Blir liksom två sömntimmar framåt och sen tre timmar bakåt och att alltid ligga minus på sömnkontot kostar!
 
 
Att gosa med minstingen vill vi alla, Elton också för den delen;)
 
 
Idag har mormor och Ulf varit här och ätit middag och tårta med oss. Mitt fel för jag ville hellre få fira mormor här än att åka iväg till henne..
Jag och Lisa byggde tårta...
 

Den smakade gudomligt!
 
Fick tillåtelse att dela fyra generationer också....
 
 
Kvällen för de små avslutades med ett gemensamt bad.
 
 
Verkar som om vi har haft ett jordskalv här på dryga fyra enheter på richterskalan mitt i vårt kortspel...
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0