Ute på vift

Blev en bra helg för mig.
I fredags var Mikael och Maria förbi en stund och det bestämdes att Jörgen och Pontus skulle hjälpa dem att riva altanen på lördag.
 

 
Själv så tog jag mig ut från hemmets trygga värld och middagsdejtade den här fina tjejen.
 

Jättetrevligt att prata om allt mellan himmel och jord, högt och lågt och massvis med skratt.
Åt mat som jag aldrig trodde jag skulle smaka och dessutom tycka om det.
 

Steak tatar asianstyle, rått kött med andra ord.
 

Idag har vi varit ute och tvättat/städat båda bilarna, rensat lite ogräs, planterat några olika blommor som stått i kruka och tvättat av bron från pollen.
 
   
 
Måste göra klart det sista i trädgården imorgon, sen åker jag och barnen till Stockholm. Med bil den här gången, längtar!
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Kvisten

Det var jättetrevligt och god mat ;) Det får vi göra om! Kram på dig♥️

2016-06-13 @ 09:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0