Sommarlov och sömn

Jag fick frispel i går kväll och allt blev kaos!
 
Jag sa till Jörgen att nu orkar jag inte med mer det här tjafset om när man behöver gå och sova och vi måste sätta oss ner och bestämma något så det fungerar för alla. I mina ögon var det inte nu direkt jag krävde ett sådant samtal, klockan var nämligen 23.00 och jag var på väg i säng.
Jörgen försöker styra upp på en gång och försökte få ner Pontus och sen drogs internet ut och allt blev fel.
Alla blev arga och irriterade på alla och sen blev internet påkopplat och min ångest var ett faktum.
 
Men jag blir djävligt effektiv då jag blir arg/ledsen/besviken och med en intensiv frenesi blev båda toaletterna städade, tvätt tvättad, torkad och vikt.
Men sova det gick inte! 
 
Det är vackert ute på morgonkvisten då solen stiger upp där vid 03.00...
 

Blev några timmars slummer mellan halv fyra och halv sju.
 
Fortsatte städa på morgonen och vid tio hanns lite trädgårdsarbete med också.
 
 
Nu ska ett barn på Stadsfesten och jag på möte.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0